poniedziałek, 12 października 2015

Kartka czy zakładka?


Dzień Nauczyciela tuż tuż... chociaż teraz to się inaczej chyba nazywa. Dla mnie to zawsze jednak jest Dzień Nauczyciela. Moment, w którym dziękujemy nauczycielom i wychowawcom za cały trud jaki ponoszą podczas pracy z dziećmi. A nie jest im lekko :)
Dobry nauczyciel potrafi wiele nauczyć, przekazać mnóstwo wiedzy ale i zaszczepić w dziecku chęć by samo do tej wiedzy dążyło.

Postanowiłam przygotować kartki, ale ciut przewrotne bo z zakładkami. Zakładka to dla mnie coś nierozerwalnie związanego z książką, a przecież to nauczyciele spędzają masę czasu by nauczyć dzieciaczki czytać, często sugerują i podsuwają wspaniałe książki.

Ja w życiu trafiłam na takich właśnie nauczycieli, którym zawdzięczam sporo. I ta pamięć o nich była właśnie moją inspiracją by powstały takie kartki. Zresztą obejrzyjcie sami bo trochę tych zdjęć narobiłam :)







Kartki powstały z fantastycznych papierów UHK Gallery. Obejrzyjcie je dokładnie bo są fantastyczne :)  np. tu (klik)

Kartkę zgłaszam do:
zabawy Fifi Rifi "Kartka z kalendarza" - zasady
http://fifi-rifi.blogspot.com/2015/10/kartka-z-kalendarza-pazdziernik.html
 wyzwania na blogu Kwiat Dolnośląski - zasady
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/10/mistrz-nauczyciel-autorytet-wyzwanie.html

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, jest karteczka i jest upominek :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z praktyczny dodatkiem - super. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przemyślany podarunek. Bardzo mi się podoba pomysł na kartkę z zakładkami - połączenie przyjemnego z pożytecznym ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)