poniedziałek, 19 października 2015

Pierwsza :)






Coraz bliżej do Gwiazdki. Niektórzy już działają pełną parą. Ja jakoś nie mogę się zebrać. Chyba za bardzo lubię kolorowe jesienne liście na drzewach i nie chcę jeszcze poczuć oddechu zimy. Ale czas leci nieubłaganie... W przedszkolu mojego synka jest zwyczaj przedświątecznego kiermaszu ozdób. To mnie zmobilizowało trochę by zacząć coś myśleć. No i powstała pierwsza kartka. Pierwsza w tym roku świąteczna ale i pierwsza moja okrągła. Może jeszcze niedoskonała, ale jest :) I to mnie cieszy, bo jak mówią najgorzej zacząć :)

Kartka powstała z papierów Latarnii Morskiej:
- Świąteczny Domek - Wieczór przed kominkiem
- Świąteczny Domek - Gwiazda Betlejemska
 dlatego zgłaszam ją do wyzwania:
http://inspiracje.scrap.com.pl/2015/10/15/13043/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)