sobota, 10 października 2015

Strasznie piękne małe pudełeczko :)


Pudełko od zapałek jakie jest każdy wie. Po prostu szare, bure i ponure. A jednocześnie takie strasznie malutkie. Wpadło mi do głowy by coś z tym zrobić. I postanowiłam zrobić malutkie piękne pudełko na jakiś cenny skarb.
Pudełko pomalowałam białą farbą, by przestało być szare. Potem okleiłam bladorózowym papierem, dodałam kwiatki, tekturkę, perełki i pare innych drobiazgów i powstało takie oto małe cacuszko.







I jeszcze jedno zdjęcie. Zrobione na dłoni, bo postanowiłam zgłosić moje pudełeczko do wyzwania Pomorze Craftuje : Wyzwanie z Babińcem - Strasznie Piękne. Bo w pięknym małym pudełeczku można strasznie cenny skarb schować :) Zobaczcie jaki fajny i ciut nietypowy temat - zasady

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-z-babincem-1-strasznie-piekne.html

5 komentarzy:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)