czwartek, 29 października 2015

Wymiankowe tagi


Uwielbiam zabawy wymiankowe. Jest to miłe, inspirujące i pozwala z bliska poznać to co tworzą inni, a nie tylko obserwować na zdjęciach. No i często pozwala poznać fantastyczne osoby. Taką wymiankę znalazłam na blogu Scrapcafe - zasady. I oczywiście nie mogłam odmówić sobie takiej zabawy.

Trzeba było stworzyć dwa różne tagi. Moje się zdecydowanie różnią. Jeden jest bardziej nostalgiczny, w klimacie ciut retro? Z rysunkiem ciuchci, piękną tekturką i kwiatkami. Za to drugi bardziej futurystyczny, z kółkami, guzikami i na papierach z wzorem chlapnięć.

Ja swoje tagi już wysłałam. Mam nadzieję, że osobie do której trafią się spodobają :) No i co oczywiste niecierpliwie czekam na swoją niespodziankę :)





2 komentarze:

  1. No widzę, że coraz bardziej złożone projekty robisz :) Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to generalnie fan prostoty jestem, ale dla odmiany coś można czasem pokombinować :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)