sobota, 3 października 2015

Zwykły - niezwykły album


 Nie zawsze mamy czas i możliwości stworzyć album na zdjęcia od początku do końca. Czasem trzeba się poratować gotowym. Tylko trudno znaleźć taki by nam odpowiadał. A żeby był prezentem to fajnie byłoby spersonalizować.

Tak samo miałam i ja. Potrzebny był album na prezent. Nie umniejszając producentowi bo w sumie album był całkiem ok, ale jednak nie do końca to. A od czego są piękne papiery scrapowe i tekturki? Album okleiłam i ozdobiłam kwiatami i tekturką ze spersonalizowanym napisem. Dodatkowo tekturkę wytuszowałam i pociągnełam glossy dla ciekawszego efektu. Takie małe zabiegi i album zaprezentował się od razu inaczej. Jedyny w swoim rodzaju prezent dla małej Mai :)


1 komentarz:

  1. piękny! czym kleiłaś? magikiem? a podłoże było jakie? śliskie czy matowe?

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)