czwartek, 31 grudnia 2015

Czas na Nowy Rok



Dziś ostatni dzień 2015 roku. Od jutra będzie już nowy, 2016 rok. Dla mnie był to rok zmian bardzo dużych, szczęśliwych, a nawet powiedziałabym rewolucyjnych :)  Życzę sobie i Wam wszystkim by kolejny rok przyniósł równie wiele dobrego.

W ostatnim tegorocznym poście pokazuję kalendarz biurkowy, który stworzyłam dla mojej siostry :) Oby jej dobrze służył i zgodnie z zawartą sentencją w Nowym Roku była szczęśliwa, jeszcze  szczęśliwsza niż w tym :) 
Kalendarz to ozdobiona przeze mnie baza z Białych Kruczków. Stempelek pokolorowany jest kredkami akwarelowymi. W stworzenie tego kalendarza miał swój wkład też mój synek, który sprezentował mi końcówki swoich kredek.  :)


2 komentarze:

  1. super, super :) nie ma to jak udana współpraca z dziećmi ;)a siostrze kalendarz na pewno się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czekać jak synek będzie chciał większej współpracy :) wtedy to dopiero będą efekty :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)