środa, 27 lipca 2016

A może lot balonem?


Dawno nie było tu chyba żadnego notesu? Czas jakiś pokazać. Choć po prawdzie to nie do końca w pełni znaczenia notes. To zeszyt, który ozdobiłam po swojemu. Lubię nadawać im osobistego charakteru.  Ten jest w klimacie podróżniczym, jak przystało na czas wakacyjny. Znaczki, balony, Wieża Eiffla i do tego energetyczne kolorki. W sam raz na tak upalny dzień jakim był dzisiejszy.
A w ramach ciekawostki polecam poczytać o balonach - KLIK - mi się balony jednoznacznie kojarzą z Francją, w końcu długo mieli na nie monopol, ale Polska też sporo inwestowała w baloniarstwo.


A mój zeszycik zgłaszam na wyzwania:
  • na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy - "Komu w drogę temu..." - u mnie brzmi to tak: Komu w drogę temu...balon :) 
    http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-10-z-od-do-zet-komu-w-droge.html
  • na blogu ScrapAndMe - "Francja - Elegancja"- bo Francja to nie tylko Wieża Eiffla, modne butiki, czy pokazy mody.... to też loty balonem, których historia jest nierozerwalnie związana właśnie z Francją
    http://blogscrapandme.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-22-francja-elegancja-prowadzi.html
  • na blogu Diabelskiego Młyna - "Podróże"...
    http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-tematyczne-podroze.html
     
  • Ja bym chętnie w taką podróż się wybrała. A Wy?

20 komentarzy:

  1. Jak nie wiele trzeba żeby cos zwykłego stalo sie czymś niezwykłym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to skomponowałaś, notes piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! uwielbiam balony i kolor pomarańczowy, trafiłaś w mój gust :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zeszyt :) Kolory faktycznie bardzo energetyczne, a motyw balonów super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)) - Mia z Diabelskiego Młyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca i badzo enerhetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, pełna radości praca. Idealna do zapisywania wszystkich marzeń :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W podróż balonem nigdy dotąd nie miałam okazji się wybrać - może kiedyś...? Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy! Twoja praca jest niezwykle oryginalna i świetnie wykonana - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notes! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super notes:) aż myślami wróciłam do podróży po Francji:D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)