czwartek, 11 sierpnia 2016

Na specjalną okazję


Moi rodzice mają wkrótce swoje święto. Piękną rocznicę ślubu. Musiałam z tej okazji stworzyć coś wyjątkowego. Powstała kartka, warstwowa, taka "na bogato". Bardzo rzadko takie tworzę, ale na taką okazję aż się prosiło. 
W środku znalazło się miejsce na ręcznie wpisane życzenia. Lubię jak kartki są ręcznie wypisane, może jest to mniej eleganckie, ale zdecydowanie bardziej osobiste. I nawet nie chodzi o wpisanie wierszyka, czegoś wymyślnego, ale o to by nawet zwykłe "wszystkiego najlepszego" nabrało wyjątkowego charakteru, bo napisane samemu. Dziś wszystko co możliwe robimy za pośrednictwem telefonów, komputerów, a zapominamy ile radości może dać wypisanie samemu kartki. Ja w każdym razie uwielbiam ręcznie wypisane kartki. A Wy?



A kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC - "O jak Ornament"

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest zupełnie jak nie Twoja! Z reguły poznaję Twoje prace, mają charakterystyczne elementy (np. enamel dotsy, hihi), a ta jakoś inna jest :D
    To dobrze, bo trzeba zaskakiwać ;) Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że udało mi się zaskoczyć. Dla mnie samej efekt końcowy był lekkim zaskoczeniem :) ale trzeba się uczyć i próbować różnych rzeczy :)
      A dotsów się nie czepiaj :p hihi, sama mi je pokazałaś :p

      Usuń
    2. Niczego się nie czepiam. Dotsy są super i trzeba wszędzie jakiegoś wlepić :) Albo cekinka. Albo kropka jakiegoś :D

      Usuń
    3. Ja dotsy uwielbiam. Tu też zastanawiałam się czy jakiegoś nie wlepić bo dziwnie mi było bez nich :) a cekiny u Ciebie mi się strasznie podobają ale sama nie umiem ich użyć

      Usuń
  3. Piękna kartka, cudna kompozycja. I faktycznie inna od pozostałych :-) pozdrawiam - ScraPinki

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)