sobota, 17 września 2016

Kawa czy herbata?

 Temat kawy był ostatnio u mnie znów na tapecie. Najpierw kartka z kawoszkowym stempelkiem, a teraz ATC. Spodobała mi się taka mała forma. Całkiem fajna z nimi jest zabawa. Na blogu ArtGrupy ATC trwa właśnie wyzwanie o tytule "Kawa czy herbata". Postanowiłam zrobić też ATC do takiego tematu. Postawiłam na prostotę i nawiązując do tematu użyłam papierów w kolorze herbaty (zielonej, bo z herbat taką uwielbiam) i kawy. Przy okazji przypomniałam sobie bardzo dawne czasy, kiedy dużo szkicowałam, rysowałam, ba nawet pobierałam stosowne lekcje... i moje ATC ozdobiłam odręcznym rysunkiem filiżanki z kawą. Oj, ale przyznam się szczerze, że po tylu latach trudne to było, więc koślawość filiżanki kulturalnie przemilczmy...

http://artgrupaatc.blogspot.com/2016/09/kawa-czy-herbata.html

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sami miłośnicy kawy :) ale fakt że ja też kawę uwielbiam :)

      Usuń
  2. Prześliczne :) Uwielbiam kawę i filiżanka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś całe mnóstwa takich szkiców - bazgrołków produkowałam... ale to dawno bardzo było :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) dzień bez zapachu kawy dniem straconym :)

      Usuń
  4. Świetne! Sprytnie wymigałaś się od odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się nie migam :) herbaty lubię ale kawę uwielbiam :)

      Usuń
  5. Bardziej lubię kawę, ale herbata też jest dla mnie ważna i myślałam nad połaczeniem tych dwóch napojów na jednym ATC, jednak nie miałam pomysłu na to. Tobie to świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dziś mignęło Twoje na fb. Ono jest WOW! tak bogate, tyle się dzieje. Takim ATC każdego przekonasz do kawy :)

      Usuń
  6. Podoba mi sie ze uzylasz wlasnego rysunku! Chyle czola!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki odręcznemu rysunkowi nadałaś unikatową wartość ATCiakowi - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chciałam nadać indywidualnego charakteru,żeby było po mojemu. Cieszę się bardzo że się podoba :)

      Usuń
  8. widać, że Twoja kawka jest bardzo aromatyczna
    super ATC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja tam jestem zdania, że połowa sukcesu kawy to jej zapach :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)