sobota, 5 listopada 2016

Wyzwanie z mapką - inspiracja dla It's just fun!

Dziś na blogu It's just fun! ruszyło nowe wyzwanie. I oczywiście jak to u nas temat łatwy, miły i przyjemny:
https://itsjfun.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-33-mapka.html
 a oto i bohaterka wyzwania:

Prawda, że prosto? A i jakie możliwości. Tylko siadać do biurka, tworzyć i się zgłaszać. Dla zainspirowania się proponuje jeszcze przejrzeć prace moich koleżanek z DT. Dziewczyny jak zawsze stworzyły małe cuda.
 Ja postawiłam na okolicznościową karteczkę z pięknymi makami. Leciutko podtuszowałam brzegi by całości nadać głębi. Jak Wam się podoba taka interpretacja mapki?


17 komentarzy:

  1. Śliczna :) Uwielbiam tuszowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja z tuszowaniami niekoniecznie się lubię, ale czasem samo tak wychodzi, że bez tego się nie da :)

      Usuń
  2. Świetna kartka szczególnie że lubię papiery z pismem

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Tuszowanie wyszło ciekawie:)
    Zapraszam do mnie ;) miło będzie jeśli zaglądniesz i zostawisz ślad po sobie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I nasz pszczółkowe papiery ;) Uwielbiam tą kolekcje!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)