piątek, 30 grudnia 2016

Kalendarz - rzecz niezbędna - inspiracja dla BloomCraft


Święta i już po... a za chwilę zaczniemy Nowy Rok. To już ostatni dzwonek by sporządzić sobie kalendarz. Ja bez kalendarzy nie umiem funkcjonować. W torebce, na biurku, w pracy... kalendarz, albo przynajmniej notes, musi być.
W ramach mojej najnowszej inspiracji dla BloomCraft zrobiłam stojący kalendarz biurkowy. Wykorzystałam gotową bazę z Fabryki Weny, którą okleiłam papierem BloomCraft z kolekcji Oczarowanie. Jest delikatny, kobiecy, z motylkami i zegarami. Prawda, że zegary to motyw idealnie pasujący do kalendarza?

Celowo nie ozdabiałam bogato bazy kalendarza, bo ma być on do wykorzystania w pracy. Osobiście nie przepadam za nadmiarem dekoracji czy ozdób w biurze. Lubię jak jest elegancko i stonowanie.Dodałam za to kieszonkę na małe karteczki. U mnie często jest tak, że muszę coś szybko zanotować, a kartki zawsze wtedy się gdzieś schowają. Dzięki takiej kieszonce będą pod ręką. Kieszonka może też służyć na przechowanie notatki z jakimś pilnym zadaniem do wykonania.
A jak jest u Was? Też kochacie kalendarze? 
 





11 komentarzy:

  1. Ale ślicznie Ci wyszedł, jest taki kobiecy, ma w sobie dużo uroku :)
    Ja za bardzo nie potrafię korzystać z kalendarzy, ale w nadchodzącym roku mam zamiar się tego nauczyć, bo coraz więcej rzeczy muszę spamiętać, a głowa już nie ta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałam, żeby był taki kobiecy :) A kalendarze pomocne są, terminy, hobby, praca w biurze, dzieci... nie da się wszystkiego spamiętać :) Poza tym ja jestem naturą "poukładaną", muszę mieć wszystko pozapisywane, zaplanowane bo inaczej nie ogarniam :)

      Usuń
  2. Śliczny! :)
    Życzę Ci w nadchodzącym Nowym Roku nieustającej weny i mnóstwa czasu na realizację wszystkich projektów. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu! Tobie również niech Nowy Rok przyniesie wspaniałe dni i spełnienie marzeń :)

      Usuń
  3. Kalendarz niezastąpiona rzecz :). Kochana życzę Ci najwspanialszych chwil w nowym roku 2017.
    Niech ten co się już kończy pozostawi pozytywne wspomnienia, a nowy przyniesie wiele radości.
    Najważniejsze, abyś nie straciła z niego ani sekundy.

    Do siego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daga :) Tobie też kochana wszystkiego dobrego i samych pięknych dni :*

      Usuń
  4. cudny kalendarz, bardzo fajnie pomyślana forma, ja niestety z kalendarzami jestem na bakier, ale koniecznie muszę to zmienić :D
    Elu w Nowym Roku życzę Ci samych wspaniałych chwil :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez kalendarzy nie umiem funkcjonować :) poza tym to kolejna rzecz na któ©ej, i w której można się twórzo wyładować :) Madziu Tobie też wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów i pięknych chwil :*

      Usuń
  5. Piękny kalendarz :) Podoba mi się kieszonka na karteczki :) Osobiście nigdzie się nie ruszam bez mojego ( format A5) wypełnionego pałętającymi się karteczkami kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja taki większy mam na stole w domu, zawsze gotowy by coś w nim zanotować i zawsze pełen różnych karteczek z zapiskami :)

      Usuń
  6. Ależ cudowne kolory, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)