niedziela, 4 grudnia 2016

Mroźne pudełko - inspiracja dla BloomCraft


Dziś znów inspiruję na blogu BloomCraft. Przyznam się, że bardzo lubię papiery BloomCraft, świetnie mi się z nimi pracuje. Tym razem z myślą o nadchodzących Świętach stworzyłam pudełko na upominek.
Lubię własnoręcznie przygotowywane opakowania na prezenty. Nie znoszę gotowych torebek. Prezent musi być ukryty, przewiązany wstążeczką i kokardką. Na blogu BloomCraft rozpisałam się mocno na ten temat - TU możecie poczytać więcej. W skrócie powiem Wam, że najbardziej lubię takie drobne upominki, które swoją zawartością i wyglądem radują oko, duszę i ciało. Np. słodkości, które można pięknie opakować. Czekoladki w eleganckim pudełeczku zawsze są dobrym pomysłem, prawda? 

Moje pudełeczko (wg odrobinkę zmodyfikowanego kursu Oli) stworzyłam z pięknego papieru BloomCraft z wzorem rustykalnych deseczek i koronki. Sam w sobie jest śliczny i dodatkowe ozdoby mu niepotrzebne. Jednakże zależało mi żeby pudełeczko nawiązywało do Świąt i obecnej pory roku, więc za pomocą odrobiny gesso i tekturowych śnieżynek nadałam mu mroźnego, zimowego charakteru.  
A Wy jak pakujecie prezenty?




12 komentarzy:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)