sobota, 28 stycznia 2017

Z sercem - inspiracja dla It's just fun!

 Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki. Na blogu It's just fun już nastrajamy się na ten dzień i proponujemy Wam zabawę:
https://itsjfun.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-39-z-sercem.html
Tym razem tworzymy dowolną pracę z sercem. Ja postawiłam na czekoladownik. Nie bez powodu. Mi Walentynki nieodmiennie kojarzą się ze słodyczami i czekoladkami. Może dlatego, że nie celebruję specjalnie tego dnia, tylko poprzestaję właśnie na słodkim upominku.
 Tak jak ostatnio postawiłam na pastelowe papiery od Galerii Papieru. Do delikatnych i romantycznych prac są idealne. 
Ciekawa jestem co Wy stworzycie? Zapraszam do wspólnej zabawy!
A tak wygląda środek mojego czekoladownika... jeszcze pusty...


4 komentarze:

  1. Piękny! Taki minimalistyczny, a ja takie prace BARDZO lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i taaak, minimalizm jest fajny; też lubię takie prace :)

      Usuń
  2. Jest przeuroczy i taki słodki, że nie trzeba czekolady ;) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt wyszedł słodko, ale czekolada i tak musi się tam znaleźć :p czekolada i kawa zawsze muszą być :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)