środa, 8 marca 2017

Zakładki do książek

Dawno nie było tu zakładek, prawda? Zatęskniłam ostatnio za ich tworzeniem. Zwłaszcza, że ja tak lubię te małe formy. Choćby dlatego, że ich tworzenie to dla mnie czysta przyjemność. Wystarczy tak niewiele - ładne papiery i pokolorowany stempelek. Ten, którego tu użyłam jest wprost wymarzony do tego celu.
Kto jest też zdania, że życie bez książek byłoby wyjątkowo nudne? Ja uwielbiam książki, staram się jak najwięcej ich czytać i nie wyobrażam sobie nie mieć do nich ciekawej zakładki. Moja własna kolekcja stale się powiększa, bo co jakiś czas tworzę sobie nowe.
Tym razem postawiłam na trójkątne, które można założyć na  rogi stron książek. Podoba mi się ta forma, jest dość nietypowa i bardzo atrakcyjna.
Jedną z tych zakładek kogoś obdarowałam... ciekawe w jakiej książce zamieszka? Drugą dołożę do swojej kolekcji... albo też jej znajdę nowy dom, by mogła cieszyć czyjeś oczy..



4 komentarze:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)