środa, 1 listopada 2017

Tryptyk w letnich kolorach

Za oknem ostatnio ciągle ponuro, pada. Zaczyna się niestety listopad. Nie lubię tego miesiąca, kojarzy mi się ze smutkiem i ponurością. Staram się wynajdywać sposoby na poprawę humoru. Na szczęście powoli trzeba zacząć myśleć o świątecznym kartkowaniu. A to oznacza kolory, cekiny i brokat. Już na samą myśl robi się weselej.
Zanim to jednak nastąpi mam do pokazania kolorową ozdobę - tryptyk. Wykonany z pięknych Mintay Papers. Bardzo mi się te papiery spodobały. Myślę, że niedługo znów po nie sięgnę.

A moją pracę zgłaszam na wyzwanie Laserowe Love:
http://laserowelove.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-10-potega-kolorow.html

9 komentarzy:

  1. Przepiękne, idealne na poprawę nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny! Aż zatęskniłam za wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) oj tak, w takie szare dni jak dziś też za nimi tęsknię :)

      Usuń
  3. Bajeczny, lekki i pełen wdzięku tryptyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny tryptyk! Ciekawi mnie, gdzie go sobie dałaś jako dekorację - na pewno bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tryptyk cieszy oko ale nie moje, bo sprezentowałam go Asi z Fabryki Weny :) Widziałam zdjęcie zawieszonego go na klamce od okna :)

      Usuń
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)