sobota, 18 listopada 2017

Z wiewiórką

Dziś mam do pokazania kolejną świąteczną kartkę. Tym razem z uroczą wiewiórką i w mocnych, energetycznych kolorach. Z zielenią sosen, świerków, czerwienią głogu i rudością wiewiórki. 
Do tej pory poza reniferami raczej nie robiłam świątecznych kartek ze zwierzątkami. Ta grafika jednak mnie oczarowała. A jak jest u Was? Zdecydowanie preferujecie bombki czy zdarza Wam się tworzyć kartki ze zwierzętami? Renifery, pingwiny, czy może jeszcze jakieś inne? 
 A kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Laserowe LOVE:
http://laserowelove.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-10-potega-kolorow.html




4 komentarze:

  1. Super jest, bardzo urocza :)
    Uwielbiam świąteczne kartki ze zwierzakami i wcale nie muszą to być renifery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A ja jakoś do tej pory miałam nie po drodze ze zwierzakami.Chyba muszę to zmienić. Może jakiś pingwini stempelek sobie sprawię ? :)

      Usuń
  2. Świetna kartka, wiewiórki to uroczy motyw, ja lubię zwierzaki w pracach, ulubionego nie mam, choć niektóre lubię bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja chyba muszę bardziej zaprzyjaźnić się z futrzakami. Jak skończę akcję "Święta" to chyba odkopię stempelki S40 z magudowymi zwierzakami :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)