sobota, 25 listopada 2017

Zimowo z shaker boxem - inspiracja dla It's just fun!


Kochani, dziś ruszyło na blogu It's just fun! nowe wyzwanie:
https://itsjfun.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-56-zimowa-kartka-lub-album-z.html
W sam raz dla wszystkich wielbicieli tego co błyszczące, mieniące się, skrzące, śnieżne i mroźne.
U mnie powstała mroźna kartka w błękitach, na srebrnej bazie i z shaker boxem wypełnionym małymi gwiazdkami. Dodatkowo oszroniłam ją sporą ilością brokatu.
Zapraszam do tworzenia zimowych prac i wspólnej zabawy.

A swoją kartkę zgłaszam do wyzwań:

12 komentarzy:

  1. Ale śliczna i jak pięknie się skrzy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Określiłabym ją jako opalizującą. Tak mi się skojarzyło. Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) to chyba ten brokat, kupując go nawet nie myślałam, że taki fajny efekt może dawać :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Mroźna, zimowa! Pięknie! Dziękuję za udział wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka, bardzo podoba mi się delikatna, pastelowa kolorystyka i tekturki. Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca - pozdrowienia od Studio SZOK

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)