wtorek, 21 listopada 2017

Złota i błyszcząca


Świątecznego kartkowania ciąg dalszy. Tym razem na bogato. Złoto, cekiny i brokat. 
Zasadniczo nie jestem zwolennikiem kolorowych baz, najbardziej lubię kremowe. Na samym początku jak zaczynałam tworzyć kartki to zdarzyły mi się czerwone i zielone bazy. Utwierdziło mnie to tylko w przekonaniu, że białe są najlepsze. Ewentualnie ostatnio zdarzają mi się małe romanse z bazami kraftowymi. Zrobiłam jednak wyjątek dla świątecznych baz od Rzeczy z Papieru. Genialne są!
Na takiej właśnie złotej bazie powstała ta kartka. Z UHKowych papierów, co akurat nie powinno dziwić, no bo przecież jak im się można oprzeć. Do tego shaker box z Fabryki Weny, który wypełniłam małymi błyskotkami. A całości dopełnił brokat. Jest złoto i błyszcząco!

A kartkę zgłaszam na wyzwania do:





6 komentarzy:

  1. Prześliczna!

    Pozdrawiam
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło - dziękuję za udział w zabawie z Art Brawurką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zielono - kartka zupełnie się zmieniła w tym kolorze. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycające są te zieleni łączone ze złotem - dziekuję za udział konkursie Art Brawurki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie:)Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)Joanna-Papierowe Pasje.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)