piątek, 29 grudnia 2017

Gwiazdka z nieba

Już za dwa dni koniec roku... kiedy ten czas minął? Przecież dopiero co był Sylwester? A ile przez ten rok się zdarzyło, ile fantastycznych osób poznałam, ile znajomości przeniosłam ze świata wirtualnego do prawdziwego... teraz czas na kolejne plany, marzenia, pomysły.
A jak jest u Was? Gotowi na nowe plany? Nowe, magiczne chwile?
Życzę Wam by się wszystko spełniło, a Nowy Rok podarował Wam przysłowiową gwiazdkę z nieba.
A moją kartkę zgłaszam do wyzwania StudioSZOK:
http://studioszok.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-57-lsnij-gwiazdeczko.html




5 komentarzy:

  1. To prawda, rok minął błyskawicznie :) i dał mi dużo pięknych wspomnień. Poznałam wspaniałych ludzi, założyłam bloga. A w planach... oj dużo :)
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu! Niech Tobie też się spełnią wszystkie plany :)

      Usuń
  2. Piękna praca z gwiazdką! Cudo!Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Studio Szok:)Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jaka cudna, ma w sobie coś magicznego :)
    Samych pięknych chwil w 2018 Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is very useful for me,Thanks for your sharing.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)