piątek, 26 stycznia 2018

A może by tak się urwać?

Dziś jest piątek. Idealny dzień, żeby się urwać. Od obowiązków, od pracy albo od codzienności.
Ja ostatnio znajduję swoją odskocznię w farbkach. Spodobała mi się zabawa akwarelkami, choć nie jest to rzecz łatwa. Staram się jednak znajdywać chwilę wieczorem i bazgrolić sobie. Wieczór, kawa i kolorowe farbki, pędzelki to ostatnio mi w duszy gra i to taki mój sposób na relaks.
 Z tego bazgrolenie zaczynają powoli powstawać nawet kartki. Proste, ciut przekorne, ale będące fajną odmianą od takich kartek jak zazwyczaj robię.  
A moją karteczkę zgłaszam na wyzwania:

16 komentarzy:

  1. Świetna kartka, Elu. Muszę przyznać, że czasem też jestem takim guzikiem, który z przyjemnością by się urwał - od pracy, domu, obowiązków... wysłać Młodego na zimowisko, wziąć zaległy urlop i zająć się "nicnierobieniem", tylko jak,kiedy człowiek nie potrafi :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu :) czasem trzeba się oderwać, tak dla siebie :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba kierunek, w którym zmierzasz :) Guzik jest fantastyczny, cudnie go zmalowałaś. Hasło też. W ogóle świetna kartka.
    Trochę mi się tęskni do takich wieczorów, zwłaszcza, że pod choinkę dostałam nowe farbki....ale spokojnie. Ćwiczę cierpliwość, bo nieraz się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! No póki co sama jeszcze nie wiem gdzie zmierzam, ale stać w miejscu się nie da. Zwłaszcza że odczułam jak brak mi rysunków i może warto ich trochę przemycić :) a jakie farbki masz? Pokaż :) ja dziś domawialam do swoich kolorki bo trochę mi mało :) a co do cierpliwości to ja niecierpliwie czekam na Twoje malunki :p

      Usuń
  3. Jak fajnie! Super Ci to wychodzi.
    Ja się wczoraj wieczorem urwałam, wróciłam do kredek i kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super :) pokaż co fajnego pokolorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest myśl! :) Bardzo mi się podoba pomysł, zaciekawiłaś mnie i czekam na to, co znowu wymyślisz :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) Mam nadzieję, że jeszcze mi się uda Cię czymś zaciekawić :)

      Usuń
  6. kartka jest świetna! ja nie mam za dużo odwagi do takich zabaw farbami, nie ma chyba czasu żeby się "urwać" na dłużej od codzienności i się tak pobawić. poza tym farb nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Ja cały dzień w pracy, potem inne obowiązki, to wieczorami mam potrzebę często zrobienia czegoś tylko dla siebie i swojej przyjemności. Poza tym chyba dojrzałam do tego by wrócić trochę do rysowania i odważyć się na nowe rzeczy... a farbki - też nie miałam, ale to zawsze można nadrobić :)

      Usuń
  7. Piękna kartka :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Studio Szok.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kartka i piękny obrazek! uwielbiam takie akwarelowe obrazki i zabawy słowami :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)