wtorek, 9 stycznia 2018

Bazgrołki

Dawno, dawno temu... tak zaczyna się większość bajek. U mnie to też taka trochę moja "bajka", o której mało kto wie. Dawno temu rysowałam, głównie w ołówku, potem z różnych powodów przestałam.
Niedawno dostałam małego "kopniaka" z sugestią, że powinnam wrócić do tego. Może i powinnam, bo miałam z tego frajdę ogromną. Choć ręka nie ta, brak ćwiczeń, ale co tam, pobazgrolić zawsze warto, prawda?
Na razie powstały dwa ATC, stworzone na dwie fajne zabawy. Jedna to grupa fb "Take time to play", na której tworzymy ATC, a druga to wyzwanie na blogu 123scrapujTy:
http://123scrapujty.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-107-doodling.html

Moje bazgrołki to uliczki, z kolorowymi światłami, podkreślone fajnym cytatem. Bo w końcu to ile damy kolorów naszemu światu, rzeczywistości, przestrzeni zależy tylko od nas :)


13 komentarzy:

  1. Zacne. Już na fb podglądam te Twoje bazgrołki Elu, kwiatki chyba, i nie mogę wyjść z podziwu. Wiem, jakie to trudne, bo sama wiele lat temu uczyłam się rysunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś chodziłam na rysunek. Na studiach miałam rysunek techniczny i geometrię wykreślną. Brakuje mi tego wszystkiego teraz :) ale farbki i kwiatki to zupełnie coś nowego dla mnie. Prosto nie jest, ale jak przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodzi, żeby czerpać przyjemność z tego, co się robi. Ja rysunku uczyłam się dla przyjemności, na studiach tego nie miałam, choć jestem inżynierem, ha ha :). Pozdrawiam cieplutko i bazgrol, ile wlezie ;)

      Usuń
  3. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Nie znałam Cię od tej strony Elu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paradoksalnie mało kto zna, a rysowanie towarzyszy mi od dawna, zawsze to lubiłam, tylko nigdy czasu dość nie było no i było głownie do szuflady :)

      Usuń
  5. Elu ATeCiaki są cudne.Ten talent powinnaś rozwijać, bo jak piszesz podstawy masz.W scrapbookingu wszystko da się wykorzystać :)
    Dziękujemy że bawiłaś się z nami w 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Chyba muszę wrócić trochę do bazgrolenia bo nawet nie zdawałam sobie sprawy jak mi tego brakuje :)

      Usuń
  6. Są świetne! Koniecznie powinnaś wrócić do rysowania, leci kopniak i ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Chimerko :) takie kopniaki są potrzebne :)

      Usuń
  7. Och, rysuj, rysuj, to takie przyjemne! A efekty super, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)