sobota, 10 lutego 2018

Słodkiego, miłego życia...

 Witam Was serdecznie! Mam dla Was kolejną karteczkę z moimi bazgrołkami. Tym razem zmalowałam sobie babeczkę - muffinkę. 
Uwielbiam słodycze, ciasteczka, babeczki a czekoladę wprost kocham. Za jednym posiedzeniem potrafię całą tabliczkę zjeść. Choćbym nie wiem jak się starała nie umiem sobie ich odmówić.
Babeczkę naszkicowałam, a następnie pokolorowałam farbkami. Dla podkreślenia słodyczy dobrałam też pastelowe papiery. Miało wyjść cukierkowo. Postanowiłam dla przekory dać jednak napis, który mam nadzieję wielu skojarzy się z piosenką zespołu Kombi. Ta już zdecydowanie cukierkowa nie jest...
A karteczkę zgłaszam na wyzwanie sklepu CherryCraft:
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-39-na-sodko.html


11 komentarzy:

  1. Świetna babeczka, i to cukierkowe połączenie kolorów! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczna karteczka, Elu. Choć powiem szczerze, że kolorystycznie jest dość wyważona, na szczęście nie wygląda na przesłodzoną, naprawdę fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i słodka, a babeczka do schrupania :)
    Też uwielbiam słodycze, ale niestety muszę je ograniczać ze względu na nietolerancję laktozy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ojj... to muszę znaleźć jakiś słodycz bez laktozy i specjalnie dla Ciebie zrobić karteczkę :)

      Usuń
  4. Śliczna i apetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Prosto i doskonale kolorystycznie połączone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i słodko :) Piękne te Twoje malowane dzieła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna muffinka na kartce. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)