niedziela, 25 lutego 2018

Wiosna, ach to Ty


Czy u Was też wiosna nie chce przyjść? U nas dziś było mroźno i momentami prószyło nawet śniegiem. A ja już tak bardzo chcę wiosny, kolorów, zapachów, kwiatów.
Postanowiłam  zmalować sobie wiosenną kartkę. Powstały więc moje własne, akwarelowe krokusy.
Całości dopełniła jedna z moich ulubionych piosenek. Zauważyłam, że coraz częściej sięgam po piosenki z pięknymi lirycznymi tekstami (to ten wiek? czy znudzenie muzyką w radio?). Tym razem to piosenka Marka Grechuty "Wiosna, ach to Ty"

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty 
 
 Kartkę zgłaszam do wyzwań:

 sklepu essy-floresy.pl:
https://essy-floresy.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-32-ulubiona-piosenka.html
na blogu TricksArt:
http://tricksartist.blogspot.com/2018/02/wyzwaniechallenge-22018.html

19 komentarzy:

  1. Och, aż się oczy śmieją do tych krokusów! Piekna interpretacja tematu. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, aż prosi się by je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gdańsku się rozpadało i straszny mróz, a już było tak pięknie... niemal wiosennie.
    W moim rodzinnym domu, poza rękodziełem towarzyszyła nam książka i muzyka. Piosenki Grechuty często rozbrzmiewały (mama wolała spokojniejszą muzykę) i lubiłam słuchać z tatą starych kawałków, głównie rockowych, he he.
    Twoja interpretacja, Elu, przywołała te wspomnienia i obudziła tęsknotę za wiosną :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) Krokusy nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, aż zapachniało wiosną :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosna w każdym calu tej karteczki ^-^ dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooch, jak ja mam dość mrozu! Dziękuję za przywołanie wiosny! No i bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zachwytem podziwiam takie wysmakowane c&s karteczki. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, to jest wosna.... i Grechuta jak najbardziej tu pasuje. Pięknie zmalowana!. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie rozkwitła Twoja karteczka :)
    Okropnie tęsknię za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniu :* Ja też tęsknię :) Ostatnie dni takie ładne były a znów mają podobno przyjść mrozy, niech już wiosna zagości na dobre.

      Usuń
  11. Bardzo oryginalna praca, super krokusy, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna, te krokusy świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca :) krokusy bomba i te kolorki :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna karteczka! uwielbiam krokusy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)