poniedziałek, 19 marca 2018

Zielono i wielkanocnie

 Wielkanoc tuż tuż... Czas pomyśleć o niej. Ja od lat wysyłam najbliższym kartki. I choć wielkanocne dekoracje kompletnie mi nie podchodzą, to nie wyobrażam sobie zrezygnować z wzajemnej wymiany życzeń, które wypisuję na własnoręcznie zrobionych kartach.
W tym roku postawiłam na wiosenne, nasycone kolory. Powstało m.in. kilka takich króliczkowych karteczek. Tekturkowe króliki umieściłam wśród intensywnie zielonych listków. Może przy okazji uda się przywołać wiosnę?
A karteczkę zgłaszam do wyzwań:
  • na blogu sklepu essy-floresy
https://essy-floresy.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-33.html
  •  na blogu APScraft
http://apscraft.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-6-wielkanoc-ze-zwierzatkiem.html
  • na blogu sklepu scrapkowo.pl
    http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/03/marcowe-wyzwanie-27.html

14 komentarzy:

  1. To jedna z fajniejszych kartek wielkanocnych w tym sezonie. Serio serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mnie cieszy, że tak mówisz :) dziękuję :* dla mnie kartki wielkanocne są zawsze okropnie trudne.

      Usuń
    2. To jedna z fajniejszych kartek, które w ogóle ostatnio widziałam, nie tylko wielkanocnych. Ożywcza w prostocie i niepodobna do reszty. Świetna jest :)

      Usuń
    3. Doroto dziękuję Ci bardzo :) strasznie mi miło, że ta kartka tak Wam się podoba :*

      Usuń
  2. Ależ wiosennie:) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna w swojej prostocie .... ma to coś ..... rewelacyjna... Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna praca, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. CUUUUDOWNA, i taka wspaniale wiosenna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh! Jak zieloniutko. Aż się buzia cieszy na tę porcję optymizmu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna praca :) Bardzo pomysłowa :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Magudą, ta kartka jest naprawdę wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Było co wycinać, ale kartka jest po prostu super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu APScraft 😘

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)