piątek, 15 czerwca 2018

Czas

 Dziś ATC stworzone specjalnie dla grupy facebookowej "Take time to play". Może ktoś z Was ma ochotę pobawić się z nami albo wymienić z kimś? Zapraszam, bo jak to mówią - im nas więcej tym weselej :) 
Moje ATC jest takie jak lubię, czyli papier, troszkę struktury i moje bazgrołki. Zmalowałam sobie klepsydry. Zawsze mnie fascynowało jak przesypywał się w nich piasek. Lubię jak w kawiarniach i herbaciarniach są takie malutkie odmierzające czas parzenia herbaty. 
To jednak nie wszystko... to ATC jest "moje" także ze względu na użyty cytat. Kto z Was go rozpoznaje? To fragment z jednej z piosenek zespołu Closterkeller. Bardzo lubię cięższe brzmienia, rockowe, albo takie podchodzące pod gotyckie. Taka muzyka właśnie towarzyszy mi często w pracy, aucie i domu. Owszem, zdarzają mi się małe "romansiki" z innymi gatunkami, ale właśnie rock jest tym co najczęściej mi w duszy gra.
Dla tych co nie znają, nie kojarzą lub chociażby chcą sobie przypomnieć:






2 komentarze:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)