czwartek, 28 czerwca 2018

Na chrzciny

Przeglądając dziś zdjęcia na komputerze znalazłam kilka nieopublikowanych prac. Jedną z nich jest kartka, którą robiłam na chrzest mojego siostrzeńca. 
Jest bardzo prosta, co pewnie nikogo nie powinno dziwić, bo ja takie właśnie uwielbiam najbardziej.
Tym razem też wyjątkowo mi zależało na takim efekcie. Prosto, skromnie i elegancko. Tekturka, kawałek wstążki i wzór z maski. Najważniejsze wszak miało być w środku - życzenia od serca dla małego Stefana.



5 komentarzy:

  1. Prosta a jaka śliczna! Mogę zapytać gdzie kupić takie napisy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zamawiałam tu: http://fabrykaweny.pl/pl/c/Tekturki/19
      Dokładniej to ten napis tylko dopasowany do moich potrzeb http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-napis-Chrzest-Swiety-napis-na-zamowienie/94

      Usuń
  2. To prawda, najważniejsze jest w środku, ale na zewnątrz też jest pięknie. To śliczna, elegancka pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna i elegancka, lubię proste kartki na takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja właśnie też preferuje delikatne kartki. Na szalone jest miejsce przy "luźniejszych" okazjach, albo i bez okazji :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)