poniedziałek, 4 czerwca 2018

Z bukietem irysów

 Niedawno moja niewielka kolekcja stempelków powiększyła się o kolejny stempel. Tym razem to piękny kwiat od Lemonade. Od pierwszej chwili skojarzył mi się z irysami. Tak też postanowiłam go pokolorowałam - fioletem i żółtym. Te kolory mi się najbardziej kojarzą właśnie z tymi kwiatami.
Pokolorowane odbitki stempelka znalazły swoje miejsce już na kartce. 

A kartkę zgłaszam na wyzwanie :
http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-30-stemplowe-love.html

9 komentarzy:

  1. Piekna kartka, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna kartka i piekne stemple:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Stemplowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest! A kolory zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, wspaniałe stemplowane kwiaty 😍 dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna kartka :)Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)