piątek, 19 października 2018

Jesienne kartki - inspiracja dla Studio Forty


Ostatnie dni nas mocno rozpieściły pod względem pogody. Ciepło, słonecznie i do tego coraz więcej kolorowych liści. U mnie powstało kilka jesiennych prac. Zachęcam Was do zajrzenia na blog Studio Forty, gdzie znajdziecie wyszczególnienie wszystkich materiałów - TU.
Pierwsza kartka powstała z wykorzystaniem stemplowanych listków. Pokolorowałam je farbkami. Za pomocą farbek również na tle odbiłam listki. Prawda, że wyszło ciekawie?


Kolejna kartka jest również ze stemplami, ale tym razem domków-muchomorków. Są fantastyczne! Idealne do kolorowania i bardzo łatwo się je wycina. Postanowiłam z ich pomocą stworzyć sobie małą wioskę Smurfów, ukrytą na leśnej polanie. 


Ostatnia kartka bazuje na technice "iris folding". Znacie ją? Układa się wąskie paski papieru w spiralę. Niby proste, ale efekt powala. Przynajmniej mnie :) Do tego naklejki, kolorowe chipboardy i stosowny napis i... mamy rozgwieżdżone niebo!


A Wy? Lubicie tworzyć prace inspirowane porami roku?

3 komentarze:

  1. Lubimy :)
    Piękne kartki. Wszystkie mi się podobają, a najbardziej chyba ostatnia. Mam ogromny sentyment do tego wersu piosenki i oczywiscie gwieździstych motywów. Nigdy nie robiłam iris folding. Wydaje mi się trudny. Ale wygląda zacnie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* gwiazdki są bardzo fajne, ja z biegiem czasu coraz bardziej je lubię :)
      A iris folding jest prosty i to bardzo. Najtrudniejsze z niego jest wycięcie pasków :) cała reszta to sciągawka ze spirala i ułożenie pasków :) polecam :)

      Usuń
  2. Jakie one cudne! Najbardziej spodobała mi się ta z muchomorkami, jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)