sobota, 15 grudnia 2018

W zimowym klimacie - inspiracja dla Studio Forty

Gdzie ta zima? U nas jej nie widać. Nadrabiam to zimowymi pracami. W ramach inspiracji dla Studio Forty stworzyłam takie właśnie kartki i pudełeczko.  
Pierwsza z kartek jest w mroźnych błękitach. Do tego pomalowałam stempelki i mamy fragment zimowego lasu. Ojj, jak marzy mi się taki spacer wśród śniegu.

Druga kartka jest dla odmiany "cieplejsza". Użyłam do niej papieru i stempli ze sweterkowymi wzorami. W shaker boxie zaś zamknęłam widok ośnieżonego miasteczka.

A na koniec zostawiłam najprzyjemniejsze - pudełeczko. Ja pod choinkę lubię dawać dorosłym słodkości, ciasteczka albo czekoladki. Pakuję je wtedy właśnie w takie ozdobne pudełeczka.

Zapraszam Was także do mojego wpisu na blogu Studio Forty. Znajdziecie tam wszystkie materiały jakie użyłam w tych pracach.

Buziaki!




2 komentarze:

  1. Piękne prace :) a znaleźć pod choinką takie pudełeczko zesłodkościami to prawdziwa gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne prace, druga kartka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)