środa, 9 stycznia 2019

Walentynkowe - inspiracja dla Studio Forty


 Witam Was kochani! Dziś mam dla Was kilka kartek walentynkowych. Stworzyłam je w ramach inspiracji dla Studio Forty. Na sklepowych półkach pojawiła się już nowa, walentynkowa kolekcja. Ja jednak wykorzystałam stemple z jesiennej i zimowej kolekcji.
W jesiennej kolekcji był m.in. zestaw Magic zawierający różne słowa, za jego pomocą ozdobiłam tło kartki w różne wyznania.

Za pomocą tych stempli zrobiłam także napis na kolejnej kartce. Bardzo lubię różne zabawy słwoami. Tu dodatkowo uroku dodają też różne czcionki poszczególnych słów.

Ostatnia kartka jest najbardziej walentynkowa. Za pomocą trójkątnego stempla z zimowej kolekcji Snuggle zrobiłam serce. Bardzo mi się podoba taki mozaikowy efekt. No i dzięki temu moja grafika jest jedyna w swoim rodzaju.

Zapraszam Was także do mojego wpisu na blogu Studio Forty. Tam znajdziecie wszystkie linki do wykorzystanych przeze mnie produktów.

1 komentarz:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)