niedziela, 17 marca 2019

ATC "Motyl"



Czy u Was też czuć już wiosnę? Dziś za oknem u mnie było cudownie słonecznie. Uwielbiam taką wiosenną aurę.
W naszej grupie ATC - "Take Time To Play" też czuć wiosnę. To za sprawą najnowszego tematu. Tym razem tworzymy ATC o motylach. Ja do tego tematu podchodziłam dwa razy. Najpierw chciałam wykonać kolaż i stworzyć coś lekko surrealistycznego.... ale mi nie wyszło. Zmieniłam koncepcję i postanowiłam sobie namalować motyle. Wyszło lekko i kolorowo. W sam raz do takiego tematu, prawda?



4 komentarze:

  1. Przecudne maleństwa! Malujesz mistrzowsko - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mluję po amatorsku, ale przyjemność z tego mam ogromną :)

      Usuń
  2. Wooow, są boskie, a te kolory!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)