wtorek, 21 maja 2019

Ludzie listy piszą...


Świat ma co najmniej tysiąc wiosek i miast
list w życiu człowiek pisze co najmniej raz...

Te słowa to początek piosenki sprzed 50(!) lat o nader wymownym tytule "Medytacje wiejskiego listonosza". Ktoś jeszcze to pamięta? 
Dla tych co nie pamiętają małe przypomnienie:


Piszecie jeszcze tradycyjne listy? Ja już nie, za to wciąż wysyłam kartki, na święta, na urodziny, bez okazji. Lubię ten zwyczaj, lubię zaglądanie do skrzynek, lubię adresować koperty. Maile i smsy to już nie ten klimat. Co koperta to jednak koperta, prawda? Wysyłam też wymiankowe ATC.
Na blogu ArtGrupa ATC jest aktualnie bardzo fajne wyzwanie o temacie Mail Art. Stało się ono przyczynkiem do zrobienia tych kart. Ponieważ wymieniałam się nimi prywatnie z pewną wyjątkową osóbką, nie mogłam jej wysłać tylko karty. Ozdobiłam również kopertę. I przyznaję, że szykowanie takiej paczuszki do wysyłki to dopiero była prawdziwa frajda.


1 komentarz:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)