czwartek, 15 sierpnia 2019

ATC "Sowa"


Ale ten czas pędzi... mało mnie tu przez to ostatnio. Mam trochę zaległości do pokazania, zwłaszcza  ATC. Zanim na nie przyjdzie pora, to dziś czas na ATC z kolejnym tematem na grupie "Take Time To Play". Tym razem to "Sowa". 

Wiecie, im jestem starsza, tym bardziej doceniam cytaty z bajek. Może niekoniecznie jestem fascynatem niektórych z nich. Nie przepadałam nigdy za np. Kubusiem Puchatkiem czy Muminkami. Ale przyznaję, teksty były tam niektóre wprost genialne. Kiedyś za czasów szkolnych miałam zeszyt z cytatami i aforyzmami, w końcu nigdy nie wiadomo co mogło się przydać do matury, prawda? Ostatnio stwierdziłam, że sobię znów zacznę fajne rzeczy spisywać ... może przydadzą się np. do travellersa albo na ATC? No i będzie okazja do ręcznego pisania, co bardzo lubię.
Ale wracając do samej sowy, to mam dla Was cytat właśnie z Kubusia Puchatka:

"Albo weźmy Sowę. Sowa właściwie też nie ma wiele Rozumu, ale za to jest Uczona".


1 komentarz:

  1. Świetne, bardzo klimatyczne :)
    Ostatnio jednej sowie spodobało się w moim ogrodzie i teraz codziennie wieczorem mnie odwiedza ;)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)