sobota, 17 sierpnia 2019

Sztuczki z naklejkami - inspiracja dla Studio Forty






Kto z Was lubi naklejki? Pamiętam jak na jednym z pierwszych moich zlotów wypatrzyłam je na jakimś stoisku. Zastanawiałam się jak to użyć, do czego, czy to aby nie będzie tandetne itd. A dziś je uwielbiam. Dają tyle możliwości. Nadają się do kartek, i do ozdabiania kopert i do travelersów.

 W ostatnim wpisie travelersowym użyłam kalki, by otrzymać tak jakby kurtynę. Wespół z naklejkami dała bardzo fajny efekt, prawda?

Z pomocą naklejek stworzyłam też dwie kartki. Jedna to mocno wakacyjna z suwakami. Ozdobiłam ją wyłącznie przezroczystymi naklejkami. Prawda, że wystarczyło?




W drugiej wykorzystałam też naklejki, ale zamiast napisów. Och, jak ja nie lubię drukować napisów. Na szczęście zawsze można je ciekawie zastąpić.







1 komentarz:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)