środa, 19 lipca 2017

Stemplowo, kwiatowo

Dziś karteczka kwiatowa, stemplowana. Dawno takiej u mnie nie było i przyznaję szczerze, że zatęskniłam za tworzeniem takich. Za kolorowaniem stempelków też. Na tegorocznym zlocie w Warszawie kupiłam sobie śliczne stempelki od Studio Forty. Jestem nimi zachwycona i marzą mi się już kolejne. Nie dość że rewelacyjnie odbijają to osobny stempelek jest do obrysu kwiatków, a osobny do środków... dzięki temu można poszaleć i pokombinować.
A wy macie swoje ulubione stempelki?


A karteczkę zgłaszam na wyzwanie :
  • na blogu Scrap'n'skill 
    http://scrapandskill.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-18-kartka-praca-z-kwiatami.html
  • na blogu TricksArt
    http://tricksartist.blogspot.com/2017/07/wyzwaniechallenge.html
  • na blogu AltairArt
    http://www.altairart.pl/2017/07/challenge-7-wyzwanie7-with-floral.html



11 komentarzy:

  1. Wspaniale ukwiecona kartka, śliczna jest. Świetnie wykorzystałaś te stemple, mam je na liście "do kupienia :)
    Mam kilka ulubionych stempli, to głównie esy-floresy, które można wepchnąć praktycznie na każdą pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Oj te stempelki są wspaniałe. Zdecydowanie polecam ich zakup :) mi się marzą kolejne kwiatowe :)

      Usuń
  2. Elegancka i w stylu C&S! Takie lubię :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super delikatna praca, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo prosta a jednak mega kobieca i subtelna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i piękne! W prostocie siła! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za takie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta i delikatna - śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała! Mam te stemple! Z jednego środka zrobiłam petunie, a reszta stempli czeka na pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A beautiful card! Thanks from AltairArt!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)