sobota, 12 sierpnia 2017

Letnie pozdrowienia


Dziś witam Was urlopowo. W końcu doczekałam się swojego wymarzonego odpoczynku. Odpoczynek od pracy, pilnych spraw i zajęć, wolniejszy tryb dni. Z tej radości stworzyłam takie dwie letnie karteczki. Kolorowe i wesołe, z ulubionymi pewnie przez większość z nas letnimi przysmakami.
Największą frajdę w karteczkowaniu sprawia mi obdarowywanie nimi innych. Dlatego pomyślałam, że chętnie komuś wyślę taką pocztówkę. To jak? Ktoś chce dostać ode mnie kartkę z wakacyjnymi pozdrowieniami? 




24 komentarze:

  1. Eluś jestem zachwycona i z chęcią bym chciała takie letnie pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) proszę bardzo, zaklepane :) napisz mi tylko adresik :)

      Usuń
  2. Urocze, bardzo wakacyjne karteczki, chyba każdy chciałby dostać taką śliczną pocztówkę, ja na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* chętnie bym Ci wysłała ale obie już obiecałam :(

      Usuń
  3. Świetne :) Bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczna kartka :D Uwielbiam lody ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wesoła i energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ktoś będzie miał radochę z karki! :) pierwsza szczególnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, pełne energii! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie letni klimat. Cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kartki, bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniamuśne :) Szkoda, że się nie załapałam. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jakbym mogła to bym Wam wszystkim powysyłała takie kartki :) Tylko czasu brak żeby zrobić większą ilość :(

      Usuń
  11. Mmmm... Lato nie jest latem bez lodów, wiadomo ;) Fajnie, że ta kolekcja powstała, a dzięki niej takie radosne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tyle miłych słówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż żal, że lato już powoli odchodzi. Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody *.* moja córka byłaby zachwycona podobną kartką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne letnie kolorki, bardzo przyjemne.
    Karteczki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jakie piękne i smaczne do tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)