sobota, 14 października 2017

Jesienny spacer - inspiracja dla It's just fun!

 Kochani, zapraszam Was na nowe wyzwanie na blogu It's just fun!:
https://itsjfun.blogspot.com/2017/10/wyzwanie53-jesienny-spacer.html
Tym razem tworzymy kartki z jesiennymi elementami : liśćmi, kasztanami, żołędziami i co nam jeszcze się kojarzy z tą porą roku. 
Prawda, że fajny temat? Podejrzyjcie inspiracje naszych projektantek albo wybierzcie się na spacer w poszukiwaniu jesieni... i bawcie się z nami.
Ja w swojej kartce postawiłam na jesienne papiery Galerii Papieru. Jestem zachwycona dodatkami do nich, ponieważ uwielbiam elementy do wycinania. Najważniejsze jest jednak to czego nie widać czyli tekturkowy shaker box od Fabryki Weny. Polecam każdemu kto lubi grzechoczące kartki.


A ja ze swoją kartką bawię się również w wyzwaniach:

27 komentarzy:

  1. Cudnie jesienna :) Świetnie prezentuje się shaker box.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Mnie również podobają się te papiery i dodatki, chociaż kupiłam je dla mojego syna, który robił jesienny projekt na plastykę. I uznałam, że dają wiele możliwości 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Mnie również podobają się te papiery i dodatki, chociaż kupiłam je dla mojego syna, który robił jesienny projekt na plastykę. I uznałam, że dają wiele możliwości 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, świetne są te papiery :) I dla tych młodszych i dla tych starszych :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawa i wesoła kartka :) bardzo mi się podoba shaker box :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca :) Uwielbiam ciepłe kolory i shakery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Shakery są fajne, też je bardzo lubię :)

      Usuń
  6. Kocham shakery!
    Dziekujemy za udzial w naszym wyzwaniu na blogu I Like Challenges  

    http://like-chellenges.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny :) bardzo mi się podoba - piękna kolorystyka, taka akurat na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, ma w sobie mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, pięknie komponuje się shaking box z liskami, prawdziwa, złota jesień....

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)