sobota, 31 grudnia 2016

Wyjątkowa ramka - inspiracja dla It's just fun!

 Kochani, dziś Sylwester! Ostatni dzień w roku. A na blogu It's just fun! mamy dla Was kolejne wyzwanie. Jak zawsze u nas temat dający ogromne możliwości:
https://itsjfun.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-37-ramka.html
Moje koleżanki z DT stworzyły wspaniałe prace, z ramkami, w których ukryły ważne dla nich sprawy. Chcecie zobaczyć co? Zapraszam do posta na blogu. 
Ja użyłam tekturowej ramki, a w niej... znalazł się wóz strażacki narysowany przez mojego synka. Igorek bardzo lubi rysować i tworzyć małe obrazki. Dla niego jest też tak ozdobiona koperta. Za jakiś czas pewnie zapełni się różnymi rysowanymi autkami, samolotami i pociągami... może jakiś obrazek znów mi sprezentuje?

A już jutro Nowy Rok... życzę Wam wszystkim by był on pełen sukcesów, spełnionych marzeń i pięknych, kreatywnych dni!

16 komentarzy:

  1. :D śliczna rameczka, przeuroczy wóz strażacki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zdolnego synka 😀
    Śliczna.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak... mały mnie często zaskakuje swoimi zdolnościami :) Tobie też wszsytkiego dobrego :*

      Usuń
  3. Ale czad! Świetny pomysł, kapitalna pamiątka! Kiedyś synek będzie miał masę radochy jak to zobaczy ;)
    Wszystkiego pięknego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się takiego odzewu, że tak się rysunek młodego spodoba. Może jakieś LO stworzę z udziałem jego rysunków i oprawię na ścianę :) Wam też wszystkiego co najlepsze i dużo zdrowia, bo to zawsze w cenie :*

      Usuń
  4. Urocza jest! Brawa dla zdolnego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna oprawa tak wspaniałego rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł! Brawo dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :DDD rewelacyjny pomysł! Zachowałabym taką kartkę do końca życia! uwielbiam takie "spersonalizowane" z tak wzruszającymi elementami ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Problem polega na tym, że on tyle tego tworzy, że musiałabym jakiś magazyn wynająć :) ale fakt plan jest taki, żeby chociaż parę rysunków zachować, bo to super pamiątka :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)