wtorek, 11 kwietnia 2017

Kwiatowa dekoracja

Dziś u mnie coś innego, w zasadzie nawet nietypowego dla mnie. Duża forma. Bardzo rzadko takie tworzę, właściwie to prawie nigdy.
Kompozycja jest w ramce o formacie 30x30 cm. Taki LO, ale bez zdjęcia. Zamiast niego są śliczne kwiaty. Nie mojej produkcji, ja takich cudnych tworzyć nie umiem. Papierowe są autorstwa Scrapelki, a te z foamiranu dostałam od CraftMeg. Poskładałam je razem w bukiet, a do towarzystwa dodałam im koronkę i tekturową kwiatową ramkę. Całości dopełniły pastelowe papiery i delikatne tło z nałożonego przez maskę gesso.
A moją ramkę zgłaszam do wyzwań:
- na blogu Crafty Moly
http://craftymoly.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-56-anything-goes-with-crafty.html

- na blogu Miszmasz Papierowy
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/04/koronkowy-zawrot-gowy-czyli-wyzwanie.html

7 komentarzy:

  1. Przepiękna ozdoba, taka romantyczna. Cudnie poukładałaś te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja :) Cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie skomponowałaś to LO !!!Dziękuję za udział w zabawie na blogu MiszMasz Papierowy !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, piękności!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję również za udział w Miszmaszowym wyzwaniu :-)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)