piątek, 24 sierpnia 2018

Serce

 Kochani, dziś mam dla Was serducho, a nawet dwa. Każda z nas chyba użyła tego motywu w swoich pracach - jako tekturkę, wycinankę, bazę, czy grafikę. 
Dlatego robiąc ATC o tym temacie postanowiłam pójść innym torem. Chciałam stworzyć coś nieromantycznego i nieoczywistego. Z pomocą przyszły mi grafiki UHK Gallery, które lekko podrasowałam czarnym cienkopisem, żeby wydobyć cienie i dodać im trójwymiarowosći. Całości dopełniły papiery AB Studio z ciekawym wzorem pęknięć.
A może też macie ochotę stworzyć własne ATC? Jeśli tak to zapraszam do facebookowej grupy "Take time to play" i wspólnej zabawy.

3 komentarze:

  1. Świetna interpretacja! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego motywu jeszcze ani razu nie użyłam ale baaardzo mi się podoba to serducho.
    Pięknie to wszystko skomponowałaś ...

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)