środa, 23 stycznia 2019

ATC "Litery i cyfry"

Kochani, dziś mam dla Was ATC. Tym razem temat "Litery i cyfry". Oczywiście zrobione w ramach grupy "Take Time To Play"
Dziś też sobie rozmawiałam z koleżanką, o tym co uwielbiam w ATC? Oczywiście przede wszystkim ich mały rozmiar. Ja ogólnie bardzo lubię małe formy. Także ze względów praktycznych. Mogę wykorzystać w nich różne ścinki, których w tym hobby tworzymy na potęgę, a których szkoda wyrzucić. Są też łatwe do przechowywania. ATC umieszczam w specjalnych koszulkach i wpinam do segregatora. 
Tworząc ATC lubię często sięgnąć po coś, czego nie odważyłabym się zrobić na kartkach. Mogę również wykorzystać ciekawe grafiki z różnych papierów. Nie zawsze mi one do kartek pasują, a prac mediowych czy scrapów nie robię. Przy ATC są jak znalazł.
I... po trzecie i ostatnie - wymianki. Uwielbiam takie zabawy, to oczekiwanie na paczuszki. Pozwala to też poznać innych pasjonatów, obejrzeć z bliska ich dzieła.
A może dacie się skusić i też pobawicie się z nami? Zawsze jest dobry moment na zrobienie ATC :)


2 komentarze:

  1. Ślicznie Ci wyszły, są bardzo klimatyczne. Dawno nie robiłam ATC, chyba czas to w końcu zmienić.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)