piątek, 26 kwietnia 2019

Kwiatowe kartki - inspiracja dla Studio Forty


Witam Was kochani! Słońce za oknem, wiosna w pełni. Czemu tego nie pokazać w pracach? W ramach inspiracji dla Studio Forty przygotowałam wiosenne, kwiatowe kartki. 

Do wykonania pierwszej z nich zainspirowały mnie kwitnące w wielu ogrodach magnolie. Kartkę zapełniłam pomalowanymi na różowo stemplowanymi kwiatami, które bardzo mi to drzewko przypominają. Zabrakło mi malutkich kwiatów, ale co tam... zawsze można sobie je dorysować. Na blogu Studio Forty znajdziecie do pobrania ten obrazek, może Wam też się do czegoś przyda?



Kolejne dwie kartki są również kwiatowe, ale wykorzystują różne zestawy stempli. Postanowiłam je zmieszać, żeby otrzymać coś wyjątkowego i nietypowego. I tak powstała akwarelowa kartka z kwiatami ...



... i kartka z różnymi napisami. Niby różne, a jaką fajną tworzą całość, prawda?




1 komentarz:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)