wtorek, 19 listopada 2019

Listy do św. Mikołaja - inspiracja dla Studio Forty


Lubicie przygotowywać samodzielnie dekoracje? Ja mam zawsze problem, gdzie je postawić. Postanowiłam więc podmienić jeden z reprodukcji słynnych plakatów jakie zdobią moje ściany i... stworzyłam wiszącą dekorację - ramkę.





Znalazło się w niej  również miejsce na kopertę, do której można schować listy do św. Mikołaja. Piszecie takowe?

Cała ramka pełna jest cudownych stempli Studio Forty. Tych z napisami, jaki i tych obrazkowych, które ja uwielbiam kolorować. Nie zabrakło również Spuchlinki z jesiennej kolekcji Gaia.



Prawda, że świetnie ten stempel się komponuje z zimowymi stemplami ostrokrzewu i dzwoneczków?


2 komentarze:

  1. Ramka wygląda pięknie! Mam wrażenie, że te papiery idealnie nadają się na takie kolażowe projekty! Ja takich ozdób nie robię, ale faktycznie już czas wysyłać listy do Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tworzyć różne dekoracje ♥
    Przepiękna jest ta Twoja ramka, bardzo pomysłowa. Na coś takiego jeszcze nie wpadłam, efekt naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)