środa, 11 marca 2020

Wiosenne spacery - inspiracja dla Studio Forty



Kochani, dziś mam dla Was wpisy travelersowe. I to aż trzy! Są na nich zdjęcia z tegorocznych wiosennych spacerów. Lubię robić zdjęcia w trakcie takich wycieczek. Głównie lądują one w pamięci telefonu lub komputera. Czasem jednak przenoszę je do travelersa. Zasługują na to, prawda?


W trakcie przeglądania plików trafiłam na jedno ze zdjęć z ubiegorocznej wiosny i wypadu na Pyrkon.  Czekało długo, ale nie miałam pomysłu co z nim zrobić, a potem zwyczajnie o nim zapomniałam. Może po prostu musiało poczekać na tą kolekcję Studio Forty?


1 komentarz:

  1. Ale piękna oprawa dla tych wspaniałych zdjęć :)
    Ja też robię zdjęcia w czasie spacerów, wygląda to tak - ciągle sobie powtarzam "jak tu pięknie" i cyk fotka :D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)