sobota, 2 maja 2020

Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu - zabawa na blogu Studio Forty






Kalendarze roczne pełne są wspaniałych i czasem dziwnych świąt. Znajdziemy tam Dzień Pluszowego Misia, Dzień Przytulania, święta większości zawodów. Jest też i miejsce na Dzień Scrapbookingu. Takie święta mi się bardzo podobają. Na wielu blogach i grupach są zabawy, konkursy, wyzwania i inne niespodzianki.

Ja tutaj dziś wspomnę o zabawie na blogu Studio Forty. Tam bawimy się z pięknym moodboardem. Ja w ramach inspiracji do niego stworzyłam wpis travelersowy. 
Przez lata odżegnywałam się od takiego tworzenia, byłam bardziej kartkowa. Uważałam, że zabawa ze zdjęciami była nie dla mnie. Coraz częściej jednak sięgam do tej formy. Nadal nie przepadam za zdjęciami z osobami, mną, dziećmi...za to widoki, miejsca to co innego. Może potrzebowałam do tego dorosnąć? 

A oto i moodboard i LINK na blog. Bawimy się aż do 15 maja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)