wtorek, 22 września 2020

Kreuj rzeczywistość po swojemu


Są takie papiery, że fascynują od razu. Kolory, wzory, grafiki, wszystko spina się w idealną całość i komponuje się z tym, co nam w duszy gra. Ja tak miałam z kolekcją Art Journal. Zachwyciła mnie od pierwszej chwili. Jest w niej wszystko co lubię - odpowiednie kolory, piękne grafiki i inspirujące napisy. Jedynym czego mi zabrakło to czas. Niestety czasu mi na wiele rzeczy ostatnio brakuje. Mimo to z tej kolekcji powstało parę prac. Box już Wam pokazywałam, więc teraz czas na kartkę i pasującą do niej kopertę.




4 komentarze:

  1. Pełna energii i bardzo ciekawa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, świetnie wykorzystane papiery z tej kolekcji (mam, leżą, boję się, że je ,,zepsuję,,).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet, bardzo podoba mi się, jak dopasowałaś wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się to komponuje. Gratuluję wykonania. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)