niedziela, 15 listopada 2020

Bożonarodzeniowe z reniferkami - inspiracja dla sklepu Białe Kruczki

 

 

Czy to możliwe, że już połowa listopada? Nie wiem jak i kiedy ten czas minął. U mnie tworzą się kartki świąteczne, zawieszki i inne cuda. Nawet ostatnio część z nich udało mi się obfotografować.

Na początek mam dla Was kartki z reniferkami. Na półkach sklepu Białe Kruczki znalazłam cudowne stemple od Stamping Bella. Oczywiście seria Oddball, co już za pewne nikogo z Was nie dziwi :) Nie mogłam ich sobie odpuścić i musiałam zrobić z nimi parę kartek. 

Jako tło dostały papiery od UHK Gallery, a kompletu dopełniły tekturki z Fabryki Weny. A u Was jak tworzenie prac świątecznych? Na bogato, brokat się sypie, a dzwoneczki pobrzękują, czy raczej spokojnie, minimalistycznie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)