sobota, 16 lipca 2016

LO - w roli głównej JA - inspiracja dla It's just fun!

 Na blogu It's just fun! ruszyło nowe wyzwanie:
https://itsjfun.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-25-lo-w-roli-gownej-ja.html
Oj, inspiracja do niego to było dla mnie wyzwanie przez duże W.  Stworzyć LO nie było mi prosto. Raz, że to moje pierwsze. A dwa, że już samo znalezienie zdjęcia ze mną było problemem. Jakoś z aparatem mi nie po drodze, no chyba że jestem po drugiej stronie.
To zdjęcie to akurat z wiosennego spaceru i na dodatek robione telefonem. Takie selfie :)
A samo LO postanowiłam zrobić proste, jak najprostsze, wprost geometryczne. Bardzo takie lubię i choć podziwiam piękne, mediowe, bogate to jednak mnie najbliżej do takich właśnie prostych i takie mnie zachwycają. Choć czasem paradoksalnie prostą rzecz jest trudno zrobić.

Zapraszam do wspólnej zabawy i pooglądania pięknych prac moich koleżanek!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)