środa, 20 lipca 2016

Kolorowa Feminka

Nie od dziś wiadomo, że lubię kolorować. Nawet bardzo. Najczęściej robię to kredkami, ale markery też mi nie obce. Lubię ich wyrazistość i intensywność.
Ten stempelek był właśnie kolorowany markerami. Ja akurat posiadam Le Plume, lubię je bardzo, ich kolory się świetnie ze sobą łączą.
A co do samej karteczki to chciałam, żeby było wesoło i energetycznie, więc połączyłam moją stemplową dziewczynkę z kolorowymi papierami z kolekcji "On my owl" od UHK Gallery. Ich też jestem wielką fanką.
 A karteczkę zgłaszam na wyzwania:
                                  https://2.bp.blogspot.com/-8iJ5ZJBk0Sk/V3rIHdYjSfI/AAAAAAAATdc/29dCWpRktEAby5MC7re9CNTQsxAw9eAHwCLcB/s320/wyzwanie.png 
https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-9-drzemy-papiery.html
 Jest to również moja kolejna odsłona Feminkowej zabawy na blogu UHK Gallery:
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2016/06/feminki-po-raz-szosty-czerwiec.html

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i cudnie pokolorowany stempelek :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolutka i urocza :) Podoba mi się pokolorowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Kolorowanie stempelków to dla mnie wielka frajda :)

      Usuń
  3. Cudowna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszła :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodzinka kochana ! sama słodycz <3

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)