sobota, 9 lipca 2016

Marynistyczna


"Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew..." to cytat ze znanej piosenki. Idealnie opisuje mi to co kojarzy mi się z wakacyjnym urlopem czyli moje ukochane morze. Od lat jestem niezmiennie fanką naszego pięknego Bałtyku i choć na jeden dzień musze pojechać i posiedzieć na plaży, posłuchać fal, poczuć bryzę. Bez tego nie ma dla mnie lata ani wakacji. 
W tym roku też już odliczam dni do wyjazdu. A w oczekiwaniu na niego stworzyłam taką karteczkę w morskich i piaskowych klimatach, z przedarciami które przywodzą mi na myśl spienione fale.
A karteczkę zgłąszam na wyzwania:
na blogu helloscrap:
http://blog-helloscrap.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-4-kolory-lata.html
na blogu Studio75:
http://studio75pl.blogspot.ie/2016/07/wyzwanie-7-challenge-7.html
i na blogu Przydasie Pasjonaty:
https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-9-drzemy-papiery.html


11 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka :) Lubię morze, ale raczej w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja najbardziej lubię pod koniec września. Jak jest już po sezonie ale jeszcze dość ciepło jest. Ale póki co dostosowuje się do wakacji dzieci :)

      Usuń
  2. Jak tu u Ciebie wakacyjnie, piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) do urlopu jeszcze troszkę więc jakoś trzeba sobie radzić by był odpowiedni klimat :)

      Usuń
  3. Świetna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest żaglówka i jest bosko :) Dziękuję za zgłoszenie - Kraftszopa, DT helloscrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahoj! Jest pięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny morski klimat stworzyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)